یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

تدوین 0001 روزهای پایانی

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ
با اینکه بلاگ فا با ما نا مهربون شده ولی باز هم خدا رو شکر که نفس می کشیم

کار ادیت ۰۰۰۱ رو به پایانه و اگه خدا بخواد همین روزها پستش می کنیم بره واسه جشنواره

تا الان که راضی بودم

یعنی بیش ازین نمیشه توقع داشته باشیم .

گرمای شدید سر صحنه یک طرف و کمبود امکانات هم از طرف دیگه تا حد زیادی کار ما رو محدود کرد که مجبور شدیم از بعضی پلانها بگذریم .

گرچه بودنشون هم تاثری رو اصل داستان نمیگذاشت و به قول بچه های شبکه قابل چشم پوشیه .

بچه های کانون خیلی زحمت کشیدند و واقعا منو تحمل کردند

ای کاش یک ساعت زیر آفتاب داغ تیر ماه اونم ساعت دو بعد ازظهر سر صحنه بودید تا متوجه بشید من چی می گم به نحوی جهنم جلوی چشم آدم میاد .

مخصوصا اگه کنار قبر و مرده و گور کن و مرده شور باشی و یک نگاهی به گذشته خودت بندازی حتما ...

امید وارم خستگی از تن عوامل تهیه بیرون بیاد .

انشاالله ...

دقت کنید

انشاالله ...         ...            ...         ...           ...         ...

 انشاا...            انشاا...           انشاا...

 

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۳)

سلام
من هم امیدوارم.به من هم سری بزنید
پاسخ:
حتما سر می زنم .
با سلام
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید
اگر هم می خواهید من رو با نام آموزش برنامه نویسی لینک کنید
من رو هم خبر کنبد تا شما رو لینک کنم
سلام
با دیدن راشهای فیلم خیلی لذت بردم.مطمئناَ فیلم بعد از تدوین خیلی بهتر خواهد شد.
شهاب جان خسته نباشی .همچنین به همه اعضائ گروهت هم خسته نباشید می گم.
موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
div>