یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

سبک شناسی خط نستعلیق

سه شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۳۹ ب.ظ
من که از شغلم خیلی راضیم .

متنوعتر ازین نمیشه . حقا که سینما هنر هفتم و به نظر من هنر کاملیه .

به واسطه همین حرفه از جاهای زیادی سر در آوردم و با خیلی چیزها

آشنا شدم .

مثلا چند روز پیش به واسطه ساخت یک فیلم آموزشی از سبک شناسی

خط نستعلیق با کلی مطالب جدید در مورد خط و خوشنویسی آشنا شدم که

بد جور منو شیفته خودش کرد .

من که نمیدونستم برای تهیه مرکب خوشنویسی از چه موادی استفاده میشه

یا کاغذ مخصوص این کار چطوری ساخته میشه و یا اینکه نقاط ضعف و قوت

خط چیه ، با دونستن این مطلاب خیلی بیشتر از قبل به هنر و هنر اصیل

ایرانی افتخار میکنم و خوشحالم که هنر غرب (فیلمسازی) در اختیار 

هنر ایرانی (خوشنویسی) قرار گرفته .

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۶)

سلام.هر هنری ارزش وجایگاه خودش رو داره واز این لحاظ همه هنرها قابل احترامندوخوشنویسی رو نمیشه به صرف یک هنر شرقی دونست.سپاس.
  • رهرو نازک دل
  • سلام اپم
    منتظرتم بدو بیا
    سلام، طاعات مقبول

    البته خوشنویسی هنر شرقیه و در برخی کشورها مثل چین و ژاپن بسیار مورد توجه است.
    پاسخ:
    صحیح میفرمایید .
    خیلی زیباست....
  • مهدی حاجی زکی
  • فیلمسازی فقط یک چیزش خیلی بد ست
    آدم را جو گیر می کند کار مردم را امروز فردا کنی !!
    هرچند فیلمسازانی دون پایه چون ما را یارای همصحبتی با قدر قدرتانی چون شما نیست اما جان آنکه می پرستید کارمان را حل کنید
    پاسخ:
    جدا خوبه کارمند دولت نشدیم ...
    سلام داداش
    الحق که فیلمسازی هنر کاملیه.
    با غرق شدن در این حرفه آدم احساس پیری که نمیکنه هیچ، روز به روز هم سر حالتر و با نشاط تر میشه.
    البته دقت و صبر و حوصله زیادی هم می طلبه که کارهر کسی نیست.
    موفق باشی.
    پاسخ:
    چشم .قول میدم سر کار حوصله به خرج بدم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>