یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

شرکت مسافربری

دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۵۱ ب.ظ

قرار شد اینترنتی ثبت نام کنیم به مقصد اصفهان .

از سایتی به آدرس  http://safar724.ir/main/mainFrm.aspx

تمام مراحل که انجام شد با خودم گفتم بد نیست سوالی هم از

یکی تعاونیها بکنم و مطمئن بشم که همچین شرکتی در خوانسار

وجود خارجی نداره .خوشبختانه گمانم درست بود .

به هر حال خیلی خوشحال شدم که شرکتهای مسافربری در شهر ما هم

به دنیای مجازی وصل شدند و در دنیای واقعی هم مجازی موندند .

 

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۷)

خیلی نامردی ... با 6 میری ؟؟؟؟
پاسخ:
ری اتوبوس که دره ؟
سلام
به نظر من یه جای کار ایراد داره این سایت باید متصل باشه به سیستم هر دو شرکت تعاونی که بعید میدونم اینطور باشه .
درباره اینکه گفتید این شرکت وجود خارجی نداشته و توسط تعاونی این مطلب تائید شده مسئله وجود خارجی داشتن یا نداشتن این شرکت نیست موضوع ارتباط این شرکت با تعاونی های خوانسار است که فکر میکنم این امر در حال حاضر ممکن نیست
بالاخره درست می شه و راه می فته، امسال نشد، 120سال دیگه، چیزی نیست، مثل برق و باد می گذره
  • مهدی حاجی زکی
  • به مغز کلاه بردار ایرانی (بلانسبت بعضی ها! گفتم که کمش باز نیاد بگه همه رو جمع نبند) تبریک باید گفت
    به قول خونساریها اِز همه چی تو دِرو ...
    پاسخ:
    مبارک باد
    من که نفهمیدم چی شد؟ بالاخره وجود داره یا نداره؟ مجازیه یا واقعیه یا واقعا مجازیه یا مجازا واقعیه؟
    اصلا تونستی از مبدا خونسار به جایی بلیط بگیری یا نه؟ و اگه گرفتی سوار ماشین شدی و به مقصد رسیدی یا نه؟
    پاسخ:
    شما که همه چیو فهمیدی .الان من نفهمیدم که چیو نفهمیدید ؟
    منم با دایی شهرام موافقم جمله بندیت مشکل داره.ولی بعید میدونم خونسار ما اینقدر پیشرفت کرده باشه که چنین فن آوری های داشته باشه
    پاسخ:
    تو پستای بعدی اصلاح میکنم .
    سلام
    جمله بندیت یه کم مبهمه.
    بالاخره این سایت مورد تایید تعاونی بود یا نه؟
    اگه اینطور باشه که خیلی عالیه.
    دستت درد نکنه که این سایت خوبو معرفی کردی.
    پاسخ:
    این سایت وجود داره اما تعاونی مورد نظر تو شهرستان وجود نداره و کلا پرسنل تعاونیهای 17 و 6 منکر وجود این سایت میشند .حالا این سرویسها که توسط این سایت معرفی شده وجود ندارند اما ثبت نام میکنند .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>