یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

این چند روز

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۰۶ ب.ظ
این چند روز داستان روزهایی بود که گذشت ، روزهایی که حتی برادرم

از جواب ندادن به تلفنهاش از من رنجید .

این چند روز حکایت درگیر شدن با اتفاقاتی بود ،شیرین و گاهی تلخ ،

از تهیه گزارش و تدوین و تامین برنامه برای جشن گویش خوانساری

گرفته تا پوشش تصویری و همراهی جعفر ادریسی و این چند روز برای

من باقی مانده تا جبران کنم هرآنچه را که تا امروز فراموش کردم .

اول در این پست رسما از محضر استادم و یاور همیشگیم شهرام طلب عفو

میکنم و قول میدم شاگرد خوبی باشم و در هر صورت جواب تلفناشو بدم .

بعد اینکه سناریوی نیمه کاره آم محد جواد و یا به عبارتی قصه های من و

آقاجون رو به اتمام برسونم تا به زودی این کار هم کلید بخوره و به یاری خدا

اثری با محتوا باقی بمونه .

و این چند روز زمان کوتاهیست برای پایان هر چیز .

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۲)

سلام داداش
این چند روز اونقدر جواب تماس های منو ندادی که تصور نمی کردم تا این حد سرت شلوغ باشه. گذاشته بودم به حساب کم حواسی. باور کن این قضیه پوشش تصویری رو الآن متوجه شدم.
این اولین باره که من اینجا سرم شلوغ بود و به راهنمائی های تو نیاز داشتم، و تو اونجا سرت شلوغ بود و نمی تونستی به تماس های من جواب بدی. مسئله اینه که من وقتی درگیر کار می شم به مشورت با تو نیاز دارم وگرنه دلخور نمی شدم.
بذار همه بدونند که سحر فیلم بدون شهاب یعنی هیچ مطلق.(حالا بماند که دوباره یه عده دفتر و دستک راه میندازند که ال و بل و ... .)
امیدوارم همیشه مشغول کار باشی، ولی فرصت یه مکالمه کوچیک داشته باشی.
پاسخ:
جدایی نادر از سیمین برنده اسکار شد .
به نظر من بهترین راه برای رفع سو تفاهم صحبت کردنه. حالا این می تونه مستقیم باشه یا غیر مستقیم مثل وبلاگ.
شهامت و تواضعتون رو تحسین می کنم.
انشالله همه کارهاتون بر وفق مراد پیش بره و داداشیتون هم از شما دیگه دلخور نشه.
اون سناریوی آمحد جواد چی بود؟
پاسخ:
ادامه همون پستی که به دنبال یک پیر مرد میگشتم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
div>