یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

با کمال تاسف

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۳۱ ب.ظ
شاید دوباره بیاییم و در کنار همدیگر بر پرده سفیدی بنگریم .

پرده ای که از نور ویدئو پروژکتور ، رنگی میشد و ساعتها اوقاتمان را

با کلی مطالب تازه پر میکرد .

شاید دوباره تجهیزاتی که از مسئولین طلب کردیم به دستمان برسد

و کار خود را ازسر بگیریم .


مدتی بود که به دلیل نداشتن دستگاه پخش صوتی و تصویری

مناسب از ادامه کار در کانون فیلم بازمانده بودیم .

و امروز به دلیل استمرار در عدم تجهیز امکانات ، تصمیم به انحلال

موقت این مجموعه گرفتیم تا شاید فرجی حاصل شود .

از مسئولین محترم فرهنگی و فرهنگ دوست خواهش میکنم

بیشتر ازین حواسشون به جوانها باشد .

چون ممکنه به زودی یکی دیگه از انجمنها هم منحل بشه .

شما که میلیونی هزینه چاپ و پخش پوستر میدید تا بعد

برسه دست عمو سبزی فروش ، اون دنیا باید جواب بدید .


  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۱۳)

  • هادی افسرولایی
  • سلام دایی جان .خیلی متاسفم.چه روزهایی که در این کانون گذروندیم .بیاد روزهایی که که فیلم برای دیدن نداشتیم .
    دایی اگه تونستی یه سری هم به تارنمای جدید من بزن خوشحال می شم
    آدرس تارنما:WWW.KOLSOMNANH.BLOGFA.COM
    دایی بی زحمت به بچه های وبلاگ نویس هم اعلام کن
    باتشکر

    نمیدونم ...
    هفت هشتا وبلاگ بازه که برم توش نظر بدم ...
    نمیدونم یه آهنگ از کدومشون داره پخش میشه ... سازش رو نمیدونم ...

    چقدر شبیه به ساز مخالفه ...

    یاد علی افتادم ... علی چرا خودشو کشت ؟
    البته یه جورایی این بی لیاقتی مسئولین و تنبلی شما ها جونایی که ادعا دارید را هم می رسونه؟
    تقصیر خودتونه!
    البته ناگفته نماند که از ماست که بر ماست!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    شایدم شما درست میگید اما نزدیک به دو سال فعالیت هم کم نیست .اونم تو شهری که جا انداختن بعضی فرهنگها کار ساده ای نیست .
    چراآخه پس؟؟؟
    من از تاسف بیهوده خوردن خوشم نمیاد اگه راهکاری هست که این اتفاقا نیفته بگین خود من شخصا کوتاهی نمی کنم چون دوست دارم شهری که توش دارم زندگی می کنم پیشرفت کنه و جووناش دلگرم باشن نه اینکه روز به روز درجا بزنه و ...

    پاسخ:
    مکان و تجهیزات سمعی و بصری .
  • دختر کاغذی
  • انگار قرار خونسار یک بار دیگه به زیر پونز نقشه بره
    آخه چرا ؟؟!!!!!
    عجب روزگاری شده
    انشاالله حل میشه............................یعنی امیدوارم
    خودم وسایل کانون رو تحویل دادم بعد 2سال زحمت با دست خودمو ن کانون فیلم رو تحویل دادیم تازه خبر جدیدتر اینکه مکان انجمن خوشنویسان(ساختمان ام البنین)هم به اجاره رفته و تبدیل شده به انجمن شعر وموسیر ودر حال حاضر مکانی نداریم وکلاس های آموزش هفتگیمون هم برگزار نمیشه خودمون دنبال مکان برای اجاره میگردیم تو رو خدا توی این شهر یکی هم به بچه های انجمن خوشنویسان نگاه کنه کرور کرور پول الکی از بیت المال توی این شهر خرج میشه ولی ما که داریم کارفرهنگی انجام میدیم هیچ دلم میسوزه بعد 3سال زحمت های بچه ها که تونستیم مجوز رسمی از انجمن خوشنویسان ایران بگیریم ویه شعبه انجمن بیاد تو ی شهر عوض اینکه حمایت بشیم وپیشرفت کنیم پسرفت کردیم من حمید شرفی شرمنده همه بچه های بزرگ وهنرمند انجمن خوشنویسان خوانسار هستم من بجای اونهای که داعیه دار فرهنگ وهنر تو این شهر هستند ازشما عذر میخوام بالاخره اونها هم بودجه ندارند وگر نه دریغ نمیکردند ببخشید شما باید برید بمیرید اشتباه کردید که خوشنویس شدید اشتباه کردید که استاد کابلی خوانساری واستاد حسین غلامی 2تا از خوشنویسان بزرگ کشور همشهری و استاد شما هستند اصلا شما رو به هنر چه برید پی زندگیتون ............
    متاسفم ...
    خبر تلخی بود برای همه
    چرا باید اینجوری شه چرا کسی کاری نمیکنه؟
  • دختر کاغذی
  • خیلی غم انگیز بود
    تجربه ثایت کرده که تعطیلی موقت مساوستبا تعطیلی کامل
    با کمال تاسف...
    چرا داره اینجوری میشه
    یعنی اصلابوجه برای این بخش نیست

    واقعا؟
    آخه یعنی چی؟
    چرا کسی به فکر نیست.
    همینطوری جلوی پیشرفت جوان ها رو میگیرند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>