یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

من و آجیم

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ
قصه های من و آجیم عنوان مجموعه ویدئویی هست که

تصویر برداری اون چند روزیه شروع شده .

البته این عنوان موقتی هست و اگر قرار شد به تولید ادامه بدیم 

این اسم به نام این سریال ویدئویی ثبت میشه .

درهرصورت به زودی قسمت اول این مجموعه به دست شهروندان خوانساری

خواهد رسید انشا الله .

بازیگران :

هادی افسر

فاطمه حضوری

الهه نادی

محمد حسن افسر

تا اینجای کار و

صدا و نور : سید یونس دادگستر

منشی صحنه و دستیار کارگردان : حمید شرفی

و

کارگردان : سید شهاب دادگستر




توضیحات بعدی به زودی اعلام میشه .



  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۲۰)

چه خونه ساده و صمیمی . نمیفروشنش؟
سلام
اگه فرش دستباف های قرمز قدیمی برای لوکیشنتون داشتین قشنگتر بود
در کل فکر می کنم کار جالبی می شه موفق باشید.

  • زهره شاه حیدری
  • سلام
    بافیلم میشه فرهنگ یک منطقه روبه دنیامعرفی کرد
    خدا قوتدون دو برا.
    زونان که کارد درسو.
    راسی ابی خوش دل نیان خو! بهلولان!
  • واژه بیدار
  • نوشت :
    بروز ترین مطالب وبلاگ های خوانساری را در اینجا بخوانید
    ان شاء الله در آینده اسکار بگیرید، البته به شرطی که تا اون موقع تحریمش رو لغو کرده باشیم!

    پاسخ:
    ان شاء الله
    برنامه های قبلتون که عالی بود
    انشاالله این برنامتون رو دست نداشته باشه
    باید جالب باشه
  • مراد برقی
  • اقا دست همگیتون درد نکنه.چه عکس های باحالی از پشت صحنه گرفتید
  • زهره شاه حیدری
  • سلام
    آرزوی موفقیت روزافزون براتون دارم
  • گلبرگ گمشده...
  • سلام ممنون از اینکه ب وبم اومدی و نظر دادی................
    بازم بیا اگه دوس داشتی لینکم کن.....
    سلام همشهریه گرامی وب جالبی داری....ب منم سر بزن...

    پاسخ:
    ممنون که سر زدید .
  • دختر کاغذی
  • دست گلت
    من و همه همشهریهام ازتون ممنونیم بابتاینهمه زحمتی که میکشید

    پاسخ:
    متشکرم
    سلام آقا شهاب گل
    آیا به گویش خوانساری است؟ میشه بعدا اون رو دوبله فارسی کرد اما حداقل برا خودمون به زبون خوساری باشه.

    پاسخ:
    صد در صد خوانساری و به منظور اشاعه گویش خوانساری .
    دست مریزاد برادر
    خسته نباشید
    بی صبرانه منتظر اکران هستیم
    وقت کردید به ما هم سر بزنید
    سلام
    براتون در کار جدیدی که شروع کردید آرزوی موفقیت دارم

    پاسخ:
    متشکرم
    یعنی داژه آماده گنان بخچه تست ؟

    پاسخ:
    نه برا شما خود به زحمت نخوس .انشا الله پسایی تر .
    کاش من هم مثل قبل بودم.حسودیم شدبه این روزای تکرار نشدنی شماها.خوش به حالتون.خسته نباشید.من گرفتار غم نانم و در حسرت صحنه های فیلم...ای خدا...
    خوساری اتنگارنده؟تیرون چوزن گیرژ بارمین؟
    طنزو؟

    پاسخ:
    بعدا خبرژ هادمین
    بدون شک این اثر هم مانند آثار دیگر شما ارزشمند خواهد بود .

    به نظر من این قبیل کارها اگر به گویش خوانساری باشد و در آن از نماهای زیبا و بکر
    خوانسار استفاده شود خیلی بهتر است .و تولید این کارا میتواند نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ و ادب خوانسار داشته باشد

    به عنوان یک خوانساری بی صبرانه منتظر دیدن این مجموعه خواهم بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>