یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

از صفر تا بیست

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ب.ظ

همیشه عدد بیست برای من عدد پر ارزشی بوده .
املا بیست
فارسی بیست
ریاضی بیست

اما این بیستا واسه کودکیمون بود و هرچی بزرگتر شدیم دسترسی به این عدد سختر شد .
تا جایی که به دوی تنها هم بسنده کردیمو و حالا ازون دو هیچی برامون نمونده .

مجبوریم به صفر فکر کنیم اما نه اون صفری که به پوچی ختم میشه .
چون زیر صفر و منفی بیست ، آدم یخ میزنه . بعد باید کلی تلاش کنه تا به همون صفر برسه .
اما آدم یخ زده دیگه توان برگشت نداره ، البته اگر جانی در بدن داشته باشه .

پس اونایی که از بیست اردیبهشت پارسال ، فقط صفر براتون مونده
اون صفرو هدیه کنید به اونایی که دوست دارن دو شون بشه بیست .

چون ما ازین صفرها تو کارناممون زیاد داریم .

صفر ما منفی نمیشه ، چون یاد گرفتیم که هر کاریو از صفر شروع کنیم .
صفر برخلاف دو ، نقطه آغاز هر کاریه .
اسمش که روش هست (دو) . یعنی میدوه و فرار میکنه . اما صفر سر جاش میمونه .
صفر گرد و تنهاست .به هر عددی اضافه بشه ارزش پیدا میکنه .
با هیچ عددی جمع نمیشه .و اون اعداد هستن که از صفر بهره میبرند .

امسال به عملکرد خودم در مورد روز خوانسار صفر میدم ، به امید اینکه بتونم از صفر شروع کنم .
و از دو اردیبهشت به بیست اردیبهشت برسم .

پس دوست دارم هرکی این پستو میخونه ی صفر کله گنده به کارنامه من اضافه کنه .


خوانسار ،
ای شهر زیبا با همه بد اخلاقیت دوست دارم .
با این که کلی به آدم گیر میدی ولی بازم دوست دارم .
وقتی ازت دور میشم دلم برای هوای پاکت تنگ میشه .خدا هیچ هوایی رو مسموم نکنه .
تا اسمتو تو اخبار میشنوم دلم برات میسوزه .آخه همیشه دومی بعد از شهر همسایه .
اما فکر نکن که نیستی ، ی وقت دلت نگیره ،
ی وقت نگران نشی که خیابونات تا 8 شب بیشتر رونق نداره .
نترس اگه اندوه آدماتو دیدی .
ما همه دلمون با توست .

خوانسار ،
تو تاریخی داری بس طولانی
چیزای زیادی دیدی ، جنگ ، قحطی ، سیل و الانم جوونای رعنایی که با افتخار روی کوه و آسفالت ،
کوچه و بازار نداشتت ، با غرور قدم میذارنو میگن کپ گنو خوسار .
اما تو ناراحت نباش
تو گریه نکن

خوانسار ،
دلت نگیره اگر شهر ارواح پیش تو لنگ میندازه
نبینم غرور مردمت بشکنه .
نشنوم جشن تولدت ، مهمون دعوت نکردی .
واسه تو همیشه فرصت هست .

خوانسار ،
رازدار اسرار مردم و مسئولین
غمخوار دارا و ندار
همدم هر عالم و هر ...
جون من ، انقد آیه یاس نخونو بذار این ی روز مردمت ، جوونات شاد باشن .

              بیست اردیبهشت گرامی ... (باد یا نباد) ؟







  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۹)

خونسار مادر همه ماست. دیدی کسی نخواد واسه تولد مادرش جشن بگیره؟ خونسار ما شرمنده ایم...

پاسخ:
نه ندیده بودم اما امسال دیدم .
صفر گرد و تنهاست وبه هر عددی اضافه بشه ارزش پیدا میکنه .((با هیچ عددی جمع نمیشه و اون اعداد هستند که از صفر بهره می برند.))
 این حال آدمیه که دل بستگی به زمین نداره .نمی دونم هستم یا نه ولی همه تلاشم برای همینه .امیدوارم  به حد اعلای انسانیت برسیم. روز خونسار هم گرامی باد که چه عرض کنم طوفان سونامی.
پاسخ:
سونامی ؟

این همه 2.

صفرتو با 2 های بقیه بذار کنار هم تا 20 بشی.

پاسخ:
نمیخوام دو گدایی کنم .
ای داد برمن
خیلی قشنگ بود

پاسخ:
چرا ؟
بگذار هرچه میخواهند محبوست کنند و نقاب بر رخت کشند.بگذار تورا نخواستنی ترین و بدخلق ترین معشوق دنیا جلوه دهند.
اصلا تو سیاه ترین و لیلی ترین...

من همیشه با جنونی وصف ناپذیر ، مجنونت خواهم ماند!
حکومت بر شهر و دیار زمین و زمان آسان است، اما

هرکسی حاکم قلبها نخواهد شد...
پاسخ:
احسنت
شهاب جون اشکامو درآوردی که آقام جووون...!
پاسخ:
دلت شاد برادر
باد باد باد.....
پاسخ:
مبارک باد

"بیست اردیبهشت گرامی ... (باد یا نباد) ؟"

گرامی باد خیلی بهتره.

پاسخ:
صفر من چی شد ؟
خیلی زیبا بود
مطلب قابل توجهی بود
پاسخ:
گرامی باد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
div>