یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

شادی در خوانسار

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

الهی شکر

در این چند روز اخیر حال و هوای جوانان وطنم دیدنی شده


وقتی  کارناوال شادی برای پیروزی تیم ملی هم در تنها خیابان اصلی شهر خودنمایی میکنه .

بی درنگ به سمت پنجره دویدم .

انتظار نداشتم توی خونسار همچین نشاطی حاکم بشه .

ماشینهایی با چراغهای روشن

پرچمهای کاغذی کوچکی که تکان داده میشه

صدای ممتد بوق و سوت (صوت) و هیاهوی شادی .


با خودم گفتم فرصت عکاسی که ندارم ، حد اقل این لحظه رو توصیف کنم .

دیدن شادی تو چهره جوانان و نوجوانان خیلی لذت بخشه .


خدایا تورا به این ماه عزیز قسمت میدم ، این لحظات فرح بخش رو از ما خوانساریها نگیر .


  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۱۰)

  • محمود قربانی پور
  • گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد
    شاد زیستن هنر است
    شاد کردن هنری بالاتر

    امیدوارم ملت ایران همیشه شاد باشند "هر روز و هر روز"
    منم وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم

    انشالله همشهریامون همیشه شاد و خندان باشند
    ماهم خوشحالیم.
    خداوند خوشحالی واقعی و بادوام نصیب همه کنه. انشاءالله
    پاسخ:
    انشاالله .
    سلام
    همشهری عزیز
    ضمن تبریک به مناسبت درآمدن انتخاب مردم ازتوی صندوق
    خواهشمندم حتمابه وبلاگم سربزنید
    منتظرم
    پاسخ:
    سلام
    من که سر میزنم همیشه .
    آخه دولت غم سر اومده
    پاسخ:
    حتما که همینطوره .
    امید واران مردممون همیشه شاد بنده وا با هم بخندنده...
    پاسخ:
    منجی هم ایزن .

    سلام

    هیچ کجا خونسارنمیشه

    این بهشت زمینی خدا نظیرنداره

    تو چشمای من نگاه کن و بگو وقت نداشتی، دیروز که خودم نیم ساعت وقتت رو گرفتم!
    پاسخ:
    واسه دوستانی مثل شما که نمیشه وقت نذاریم .
    حالا تو چشمام نگاه کن و بگو میشه یا نه ؟ 
    :)

    بمدی از شادی هاما ذیق کره ، اموات بوران یاچن شادیم بروز هادان:))
    پاسخ:
    کارد درستو .بدنازان .
    الهی آمین ...

    در ضمن روز جوان نیز بر شما جوان عزیز خوانساری مبارک باشد
    پاسخ:
    همچنین برشما .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>