یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

قصه شهر (1)

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ق.ظ
از تاریخ 6 تا 8 آبانماه امسال ساعت 6 تا 8 عصر

منتظر حضور همه هنرمندان و هنر دوستان همشهری هستم .

در سالن هلال احمر خوانسار برای اولین بار تاتر کمدی انتقادی قصه شهر
با هنر نمایی هادی افسر ، سینا هدایتی و حسین عربپور به روی صحنه میره .

نویسندگی این کار  به عهده سر کار خانم مهری کامرانی بوده .



این قصه که به معضل بیکاری در شهر میپردازه با گویش کاملا خوانساری و کلا زبان اصلی اجرا میشه .
و قرار هست با حمایت شهرداری خوانسار این قصه به صورت سریالی در ماههای آینده ساخته و اجرا بشه .

این کار که حاصل دو ماه ، تمرین و تلاش دوستان من میشه به سرپرستی و کارگردانی بنده به روی صحنه میره .


داستان ازین قراره که پیرمرد (صفر شن کش ) و پیرزن (آجی ملوک ) که در همسایگی هم زندگی میکنند ، تصمیم میگیرند تا شغلی برای پسر آجی ملوک (سیروس ) پیدا کنند .


  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۹)

  • سعید قلایی
  • سلام علیکم
    خیلی عالی بود ماکه علی الحساب دانلودش کردیم
    هر چند شما محرم از ما DVD  نخریدی
    پاسخ:
    علیک سلام
    ما نسخه اورجینالشو کمپلت داریم . از مدیر فروش هیئت گرفتم .
  • خوسار سیتی ❤❤❤❤❤❤
  • سلام خیلی باحال بود
    راستس
     اپم
    اپم
    اپم
    با سلام وتشکر
    فقط ساعت رو دوباره اشتباه کردم نرسیدم بیام ...!!!
  • خـــُـــلدِستان


  • با تقدیر وتشکر از خوانسار بلاک آخرین ویرایش از روضه ارائه والتماس دعا

    همراه اشک ،دفتر خود را نمور کرد

    در دفتری که مرثیه ها را مرور کرد

    فکرش زمقتل شهدا چون عبور کرد

    آمد بساط سینــه زدن جورِجور کرد


    حال وهوای کرب وبلا را نوا نمود

    در تکیگاه مجلس ماتم به پا نمود


    وقتی میان هیئتیان نوحه اش گرفت

    آمدمیان سینه زنان روضه اش گرفت

    در اوج مرثیه دل شــا عر ز غم گرفت

    وقتش رسیدرخصتی ازمحتشم گرفت

    باز این چه شورش است که در جان "عالم است

    شاعر شکست خورده پریشان این غم است


    پاشیده خون، به عرصه عالم طلوع کرد

    با خون ســــربریده ،مُحرم شــروع کرد


    بی اخــتیار قلـــمم را رها کنید

    در این مجال قافیه را نینوا کنید

    یادی زکشته های صف کربلا کنید

    سرتاسرجهان همه بانگ عزا کنید


    حقا که از مصیبت عظمی جهان گریست

    ازظلم های قـوم دغـــا آسمان گریست

    با این زبان حال، زمیـــن وزمان گریست

    دشمن گریست بسی بی امان گریست


    انگـــار مـــرثیه خـــودرا به گـــریه باخت

    شاعر میان گریه کنان لحظه ای گداخت

    از خون سربریده، بپرداخت روضه ساخت

    آن نور سربریده غروبی نـــمی شناخت


    خورشید کهکشان، دوباره طلوع کرد

    پایان روضه بود، تو گوئی شروع کرد


    در اوج نیزه گرم طلوعی دوباره بود

    آن نور سربریده ،تنش پاره پاره بود


    خون جای جای لبش آیه ای سرود

    پیشانیش زخون رگش لاله ای نمود

    فریاد کودکان ز عطش ناله ای شنود

    شاعربرای زمزمه هاچاره ای گشود


    محفل عجیب بودو نبودش نیازکس

    شاعر جوار دفترش افتــاد از نفس

    گفتابرای سنگ لحددفتراست بـَس

    این دفتر مرانکند بی وضوی مَــس

    سلام و خسته نباشید...
    از نظر من اجرای واقعا جالب و پر نکته ای بود...
    توی دوشبی ک اومدم واقعا لذت بردم و با خودم گفتم بی انصافیه نیام و بخاطر این همه زحمت شما عزیزان تشکر نکنم...
    امیدوارم به همت تمام دوستان هنردوست اینجور برنامه ها خیلی بیشتر از قبل توی خونسار انجام بشه تا هم فرهنگ سازی بهتری بشه هم مردم لذت ببرن...
    و امیدوارم قسمت های بعدی هم ساخته بشن...
    بازم ممنون بخاطر قصه شهر به این قشنگی و زحماتتون...
    فعلا...
    پاسخ:
    سلام
    بنده هم از طرف خودم و دوستان هنرمندم از حضور شما تشکر میکنم .
    حمایت هنر دوستانی مثل شما به ما انگیزه میده تا برای ارتقا سطح فرهنگ شهر عزیزمون خوانسار بیشتر تلاش کنیم .

    متشکرم  از  بابت .زحمات همه بچه ها .البته انتقاد دارم فراوون

    پاسخ:
    قابلی نداشت .
    منتظر شنیدن انتقادهای سازنده هستم فراوان .
    بابا کارگردان تیاتر و سینما، خیلی فاز بالا می‌زنی داش شهاب، بابا بهرام بیضایی ...
    پاسخ:
    ای بابا ی چی میگی ها ...
    وایییییییییییی خدا چندی باید جالب بو!
    خوم خا نزنان بیان :((

    ولی رک رفیقام خبر کران!
    دستت درد نکرو سی دیش بومه جارم کر.
    پاسخ:
    اگه خدا قسمت کرو امگو سیدیژ بخچه رو اجرا آماده کران .
    سلام 
    امیدوارم در اجرای تئاتر موفق باشید اگر خوانسار بودم حتما می آمدم من هم یه وبلاگ نویس خوانساری هستم اگه دوست داشتید وبلاگ منو لینک کنید وبلاگ شما لینک شد منتظر نظراتتون هستم  
     
    پاسخ:
    سلام
    از حمایت مجازی شما متشکرم .موفق باشید .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>