یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

کرایه تاکسی

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

نشستم توی تاکسی

وقتی راه افتاد فرو رفتم به فکر

یهویی ذهنم رفت به تعداد آدمایی که همراه من بودند و باید کرایشونو حساب میکردم .

با خودم گفتم : چهار نفریم ، میشه 2000 تومن .

بعد یاد این موضوع افتادم که چیزی حدود نیم ساعت منتظر تاکسی بودم .

ذهنم رفت سمت آژانس

دیدم که اگر آژانس زنگ میزدم خیلی مناسبتر و خلاصه از هر نظر بهتر می بود .اول اینکه زمان از دست رفته نهایاتا 5 دقیقه میشد .

مهمتر اینکه دیگه لازم نبود مسیر 10 دقیقه ای رو پای پیاده گز کنم و آژانس منو از مبدا تا مقصدم بدون اتلاف وقت میرسوند .

جالبتر اینکه کرایه آژانس گاهی ارزونتر از تاکسی در میاد .

خلاصه داشتم به این محاسبات خودم فکر میکردم که یهویی راننده گفت :

میدونی فردا دهمه ؟

گفتم: آره .چطور ؟

گقت شایعه شده که فردا همه تاکسیها به خاطر گرون شدن بنزینو پایین بودن نرخ تاکسی قراره تحصن کنند .

و من ...

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۸)

بهترین کار برای جلوگیری از اتلاف وقت دربست گرفتن یا همون اژانسیه که خودتون گفتید... وگرنه آدم باید شونصد ساعت تو خیابون وایسته...
  • مسافران سرگردان
  • سلام. اونقدر این شهر بی در و پیکره که فقط کرایه گرون میشه و هیچ نظارتی نیست روی کارشون. هرجا میخوان شوار می کنند هر جا میخوان پیاده می کنند و هر وقت هم بخوان توهین به مسافر! مسئولین فریااااااااااااااد
    اومحل چرا یکی از اون 4تا کرایه ات رو حساب نکرد داش شهاب؟
    پاسخ:
    خخخخخخخخ

    بهترین راه دوچرخه است که اونم تو خوانسار فقط برای آقایون جواب میده

    بیزارم از روزگاری که به روز ترین اخبارش نرخ جدید اجناس است :((
    دوست عزیز،سلام
    با ادرس زیز وبلاگ نام ونشان از همینک راه اندازی شد مفتخرم کنید وملاحظه ای داشته باشید بدین ترتیب فردا شما را با افتخار کامل لینک خواهم نمود .ممنونم
     http://negah-o-neshan.persianblog.ir
    اینا مطمئن باشید که دیگه نمیتونن یه همچین کاری بکنن چون به حدی وابسته هستن که مجبورن کار کنن
    :|||||

    به روزیم با بروید خدا راشکر کنید
    Www.parishaniat.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>