یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

جای شما خالی

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ
امام زاده محمد بن حسن (ع)

در منطقه ای که ذهن بشر از تجسم موقعیت جغرافیایی اون عاجزه .

اینبار تو فیقی دست داد تا لنز دوربین رو به سمتی نشانه برم که تو صیفش در قاب چهار ضلعی نمیگنجه

و هیچ هنری قادر به بیان و تاثیر این مکان روحانی نیست .

اما در حد یک معرفی خیلی ساده فقط میتونم بگم که مستندی در خصوص این مکان مقدس در دست

 تهیه دارم که اگر عمری باقی بود انجام وظیفه کنم در رسای یکی از مقربین درگاه پروردگار . انشا الله .

 

 

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۶)

سلام
شهاب جان مطالب خوبی نوشته اید عکس از امامزاده زیاد دارم اما مثل عکسهای شما حرفه ای نیستنتد. بنده زادگاه همان منطقه (زلکی) است امیدوارم محرومیت های منطقه را به تصویر بکشید.
با سپاس
پاسخ:
فیلم ارسال شد برای اداره اوقاف ...
یه سوال واسم پیش اومده
کی مسئول نور بوده واسه این مستند؟
پاسخ:
این کار با تنظیمات نوری دوربین ضبط شده .
سلام
زیارت قبول برادر
سعی کن حق مطلب به خوبی ادا بشه.
موفق باشید.
پاسخ:
انشاالله که تونستید عکسارو ببینید ؟
زیارت قبول
من که الان 2ساله می خوام با خانواده برم زیارت توفیق نشده
نایب الزیاره باشید و از قول من هم دعا بفرمایید .
منتظر مستند شما هستم
آماده شد بفرمایید تهیه کنم .
ضمنا"می گویند این امامزاده معجزات زیادی دازد . لطف کنید آنها را هم بیان فرمایید .
التماس دعای خاص
پاسخ:
اصل مستند بر اساس معجزه برنامه ریزی شده .
زیارت قبول. موفق باشید .التماس دعا اگه دوباره رفتید
پاسخ:
انشاالله توفیق بده خودتون برید .
زیارت قبول
پاسخ:
قبول حق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
div>