یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

تشکر از مهدی حاجی زکی

دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۴۷ ب.ظ
سلام شهاب جان خوبی
یه قالب برای وبت طراحی کردم امیدوارم خوشت بیاد
کد قالب رو از لینک زیر بردار اول تستش کن اگه دوست نداشتی نزار
در ضمن اسم وبت رو هم تو قسمت تنظیمات وبلاگ پاک کن چون تو خود قالب اسم وبت رو نوشتم

اینم لینک :

اگه برای سر درش خودت طرح بهتری سراغ داری بگو تا عوضش کنم


سلام بر مهدی عزیز

هرچی که خودت طراحی کردی برای من با ارزشه و با منت فراوان می پذیرم .

امیدوارم عمری باقی باشه که بتونم محبت شما رو جبران کنم .

به قول خودت :

زندگی با صدا شروع می شود و بی صدا تمام می شود

عشق با ترس شروع می شود و با اشک تمام می شود

دوستی هر طور می تواند شروع شود اما هیچ وقت تمام نمی شود . 

 

 

 

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۵)

با من امشب چیزی از رفتن نگو



نه نگو



از این سفر با من نگو



من به پایان میرسم از کوچ تو



بامن از آغاز این رفتن نگو



کاش میشد لحظه ها را پس گرفت



کاش میشداز تو بود و با تو بود



کاش میشد در تو گم شد از همه



کاش میشد تا همیشه با تو بود
سلام
شهاب جان قالب نو مبارک.
خیلی زیبا طراحی شده.
دست مهدی عزیز درد نکنه.
موفق باشی اخوی.
پاسخ:
خدا عوض خیر بهش بده .
  • مهدی حاجی زکی
  • داداش نگفتم دیگه رسوای خاص و عامم کن عزیزم
    کاری نکردم وظیفه بود
    راستش دلم میخواد همه بچه های وب نویس قالبهاشون با نوع نگارش و فضای شهر جور دربیاد
    اینجوری مخاطب حس خوبی بهش دست میده
    امیدوارم خوشت اومده باشه عزیز
    سربلند باشی
    پاسخ:
    باز هم ازت ممنونم رفیق
    سلام
    جالب بود!
    از وب سایت ما حتما دیدن فرمایید.
    ورود آقایان ممنوع!!
    www.ab-market.com
  • رهرو نازک دل
  • سلام  وب قشنگی دارید 
    به منم سر بزنید خوشحال میشم
    اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
    پاسخ:
    متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>