یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

از طرح تا اجرا

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۷ ب.ظ


امام علی (ع) :

اندیشیدن به خوبی ها ، آدمی را به انجام دادن آنها بر می انگیزد .



چندین بار در جلسات مختلف به کسانی که ادعای ترویج فرهنگ داشتند

این طرحو دادم که جملات پر بار از بزرگان و حتی مشاهیر ادبی و فرهنگی غربی

منتشر کنید و در قالب بنر یا تراکت در اختیار شهروندان قرار بدید .

اما ...


حالا دیدم بد نیست که به بهانه تبریک این روزهای مبارک و میلاد با سعادت

امیرالمومنین یکی از بهترین سخنان این بزرگوار زینت بخش وبلاگ حقیر باشه

تا حد اقل در حد توانم به آنچه که اندیشیده ام عمل کنم .

از همه دوستانم التماس دعا دارم.

                        

                 میلاد امام علی (ع) مبارک باد


  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۹)

اصلن به من چه ,اشتباه نوشتید که نوشتید.من می خواستم یاد آوری کنم اصلن از نظر عقلیشم جور در نمیاد تازه شما خودتون درستش رو گفتید ما هم چاپ کردیم.اصلن فکر کنید هدف که زیاد نمیشه راه زیاد میشه .راه های مختلفی برای رسیدن به هدف هست ولی آدم که نمیتونه هدف های بسیار داشته باشه .اصلن من چند روزه به این جمله ی برعکس فکر می کنم به نتیجه نمی رسم راه های رسیدن به خداهم بسیاره .به هر حال مشغول باشییییییییییید تقبل الللللللللللله .

پاسخ:
حتما بازم به وبلاگ حقیر من سر بزنید .خوشحال میشم .
ببخشیدا ولی اون جمله معروفتون رو بر عکس نوشتید .درستش اینه راه بسیار است هدف را انتخاب کن .دیدید من چقد باهوشم .(المومنِ کیس) کیس نه که مال کامپیوترهاکیس یعنی زیرک, باهوش, زرنگ, رند, بدجنس .بووووووووووووووووووووووق

پاسخ:
واسه من همون که نوشتم درسته .چون من باهوشترم .
به به آقا سید تو هم رفتی تو کار جملات بزرگان بخصوص بزرگان مذهبی .ایول بابا. نمیدونستم اینکاره ای و تو جلسات فرهنگی هم شرکت میکنی و نظر هم میدی . خوشحال شدم بخدا . تبریک میگم.

پاسخ:
ممنونم .
سلاااام
مبارکه دیزاین جدید
کلی شاد شدم رنگبندی رو دیدم

پاسخ:
به مناسبت روز مرد بود .متشکرم .
به به، عید شما هم مبارک و دست شما درد نکنه
سلام
خوب شد که خودتون طرحتون رو اجرا کردید چون امام علی(ع)در همین رابطه می فرمایند:
«دعوت کننده ای که فاقد عمل باشد مانند تیر اندازی است که کمان او زه ندارد»


روز پدر رو هم به همه ی پدرا خصوصا پدر خودم و پدرهای وبلاگ نویس خوانساری تبریک میگم.


ضمنا قالب وبلاگتونم قشنگه
فکر کنم اگه برا وبلاگ موسسه سحر فیلم هم بذاریدش بد نباشه(ببخشید تو کارتون فضولی کردم،این فقط نظر من بود!)

روز زحمتکشان عالم مبارک
روز پدارنمان مبارک
روز شما هم مبارک

  • دختر کاغذی
  • سلام
    قالب نو مبارک
    چقدر خوشگل شده اینجا
    هنر مند

    باریکلا ...


    روز مرد مبارکت باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>