یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

خاطرات

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ


داشتم آرشیو عکسامو چک میکردم که به پوشه عکسهای سریال مولانا رسیدم .

یادم افتاد که دقیقا یک سال ازین موضوع گذشته ، به هرحال به رسم تجدید خاطره به تعدادی ازین همکاران پیامی ساده اس ام اس کردم که در بین جوابهایی که ارسال کردند یکیشون

خیلی برام جالب بود :


سلام

........................................... و دلم برای خوانسار تنگ شده .

قدر شهرتونو بدون .شهاب خیلی باحال بود .


  واقعا چرا قدر شهرمونو نمیدونیم

چند روز پیش شنیدم ، چندتا توریست از طریق سرچ اینترنتی با خونسار آشنا میشند و

نهایتا از شیراز به قصد خوانسار حرکت میکنند و الان هم دو واحد مسکونی در خوانسار

خریدند .


تازه تر اینکه از سایت خوانسار تی وی هم دیدن کنید .    khansar.tv 




  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۷)

توریست خونسار خونه خریده؟؟!
مثل عربهایی که میاند مشهد خونه می خرند برای سالی یک بار زیارتی که می خواند بیاند؟
  • مردمان رباط
  • سلام خیلی خوشحال شدم اگر کاری از من بر بیاد انچام دادنش برام افتخار .ممنون
    پاسخ:
    به امید موفقیت روزافزون برای همه اهالی هنر .
    خیلی هم خوب!...
    پاسخ:
    متشکرم و برای علاقه مندان تایید میکنم .
    من قدر شهرم زونان!
    ولی وختی واچن کار نی ، من بوران چه کران؟
    زونه چندسالو داران بال بال بیدخوسان که ورگردانی :(
    نواژ کار آفرینی کر که عقلم ادی ندکشو.
    پره من فکر هرچیدکران یکی قبل من بومی واچن یاقاژ بگفتی:(((
    پاسخ:
    دلسرد نبه .
    از تو حرکت از خدا برکت .
    سلام دوست عزیز
    ممنون از اطلاع رسانی وحمایت شما
    لازم که بگم خوانسار tv یک رسانه تصویری مستقل است که دارای مجوز رسمی از اداره ارشاد اسلامی  میباشد
    امیدواریم از طریق این رسانه بتوانیم خوبی های شهر را با کمک مردم به تصویر بکشیم
    ممنون

    پاسخ:
    ما هم امیدواریم .
    خونسار تی وی کار شماست؟
    جالبه میتونه یه آرشیو تصویری خوب بشه.
    پاسخ:
    نه کار من نیست .
    من واسه حمایت ازین کار تبلیغ کردم .حتی نمیدونم از کجا مجوز دارند .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    div>