یادداشتهای یک editman خوانساری

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

کپی از خوانسار نیوز 2

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ق.ظ
افزایش نشاط و امید در جامعه باعث حرکت، پویایی و پیشرفت می شود

سرویس اجتماعی- عصر روز شنبه جلسه هماهنگی برای برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در ۱۶ اسفند ماه و بمناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) در دفتر فرماندار تشکیل شد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری خوانسار، در این جلسه فرماندار ضمن تبیین وظایف هر یک از ادارات در اجرای هر چه باشکوهتر گفت: ظرفیتهای بی نظیری در شهرستان خوانسار وجود دارد که استفاده درست و مناسب از این ظرفیتها کمک شایانی به افزایش سطح امید و نشاط در خوانسار می کند و قطعا تاثیر افزایش نشاط و امید در جامعه باعث حرکت ، پویایی و پیشرفت می شود چرا که انگیزه ها و اراده ها را ارتقاء می دهد.

وی افزود: در کنار آن،  برگزاری این مراسم ها و برنامه های سالم دیگری نظیر آن مثل جشنواره تندیس های برفی ، جشن خوانسار ۱۵۰۰و… زمینه همگرایی، وحدت و همدلی را در میان مردم بیشتر می کند.

پوراحمدی گفت: شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خوانسار به گونه ای است که خصوصا در فصول پاییز و زمستان نیاز به افزایش نشاط و شادابی در میان مردم بیشتر دیده می شود و لذا برگزاری پیاده روی خانوادگی باید بگونه ای باشد تا تمایل اقشار جامعه بصورت گسترده در آن شرکت نمایند.

در این جلسه مقرر شده اجرا و هماهنگی اصلی این مراسم توسط شهرداری و با همکاری هیات ورزشهای همگانی شهرستان انجام پذیرد و نیروی انتظامی، شبکه بهداشت ، اداره ورزش و جوانان، اتاق اصناف، اداره صنعت ، معدت و تجارت ، هلال احمر ، آموزش و پرورش و… در اجرای هر چه بهتر این مراسم باشهرداری و هیات ورزشهای همگانی همکاری نمایند.

پیاده روی بزرگ خانوادگی صبح جمعه ۱۶/۱۲/۹۲ و بمناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین ایام هفته درختکاری با هدف افزایش نشاط، سلامت وشادابی و همگرایی بیشتر مردم بصورت خانوادگی برگزار می شود و در طی مسیر برنامه های مختلف و متنوع و همچنین ایستگاههای آموزش و سلامت ایجاد خواهد شد و در پایان مسیر پیاده روی در کنار اجرای برنامه دیگر هدایای ویژه ای به برخی از شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

  • سید شهاب دادگستر

نظرات (۴)

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

سلام مرسی از حضورتون
خوشحال میشم بازم سر بزنید
پاسخ:
حتما سر میزنم .
سلام .
ساعتش رو اعلام نکردند ؟
پاسخ:
سلام
ساعت چیو ؟
شفعتی مچکریم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
div>